tirsdag 27. september 2011

Bloggens jungeldyr

Salut!

Nå er jeg skikkelig lei av å bli fremstilt som et farlig jungeldyr på denne bloggen! Det faktum at jeg hittil ikke har vært så spesielt aktiv her (les: at Sunniva og Anna har blogget omtrent samtlige av innleggene som finnes) har ført til at jeg ser ut som en krysning av maursluker og dinosaur på samtlige av bildene som har blitt lagt ut! Hver eneste gang jeg går innpå denne bloggen treffer kontrasten mellom to høye, mørkhårede modeller, og et lite bustete jungeldyr meg som en knyttneve i trynet. ALLTID skal de to velge de fineste bildene av seg selv, og de mindre heldige bildene av meg!  (jada, som om det finnes noen heldige)

Nå er jeg uansett skikkelig bitter og har bestemt meg for å akseptere, og ikke minst spille videre på dette imaget jeg har opprettet meg (altså halvt maursluker, halvt dinosaur). Vrien er at jeg nå også skal begynne å dra de to andre med meg ned i driten.

I dag er det Anna som står for tur, vi var nemlig på "aqua punch" i dag, (En svømmeklasse der man står og sparker og bokser som en gal under vann), og der fikk jeg knipset noen ordentlige blinkskudd:



Det var egentlig alt! Takk for meg!

IS

1 kommentar: