lørdag 24. september 2011

The World's Place

Vi har som alltid hatt en super lørdag i Paris!! Crêpes, shopping, sol og glede. Nå skal vi snart på vors, deretter kanskje til "The World's Place", Johnnyen sitt sted.. Her er bilder istedenfor tekst:

Vi fant en kul vegg: 

Vi tok metroen:

Nei, forresten, Sunni var stygg på det, se heller på dette:

:)

Ine fikk kakao:

Jeg fikk crêpe avec nutella et banane.. Nam:


Random turist:

Leitet etter Acnebutikken:

Fant en fin park på veien, er mange av dem her:

Ikke tenk på kjendisen, er bare meg:

Med en sykkel:

Vi fant Jesus:


Og Acne, grattis med ny bukse Sunni:

Ps: Ine ble litt lei av fotoseansen.. (se forrige bilde)



Men hun ble glad da hun fikk en bok:

Dagens lille jente:


Anna

1 kommentar:

  1. dere er så vakre når dere er i paris. ikke at dere ikke var det før. og bildene er kjempe fine. dere er så fine. jeg håper jeg også blir like fin når jeg kommer til paris!! love you <3

    SvarSlett