fredag 28. oktober 2011

Vellykket shoppingdag!!

Etter en vellykket utekveld følger det seff en vellykket shoppingdag!

I går var vi på VIP Room og hadde det seriøst helt sykt fett! Oss 3 pluss Jeanette funket som faen! Full service! Gratis masse.. Danset og sang hele natten. Stripperdvergen digget Jeanette og hang på henne hele kvelden. Mye action! Endte med at vi ble litt for full, la oss litt for sent og stod opp et par timer etter at vi egentlig skulle.  Men seff har vi klart å få med oss noen godbiter hjem denne helgen også!! Viser dere skoene vi har kjøpt i dag!!!! ELSKER DE!

Begynte først å prøve å stille opp skoene jeg kjøpte på en eske, slik som de kule motebloggerne gjør:





Var ganske fornøyd! MEN SÅ fant jeg ut at jeg kunne få Sunni og Inik til å stå modell for meg, rutinert blogger ass:

(ja, jeg kjøpte de lilla også, mye finere farge i virkeligheten btw)




Modell: Sunni
Se bort fra støvdotten til venstre, støvsugeren begynte å brenne for 2 uker siden...


 
Meg med sko!

Ine kjøpte også:




Modell: Ine

Har kjøpt mye annet gøy også!!! Legger ut mer bilder fra shopping og noen fra i går senere.

Nå skal vi ut og spise middag og kose oss i Montemartre.

Klemzi

2 kommentarer:

  1. heldiggriser, flotte modeller og flotte sko. du er også veldig flott anna. gleder meg til å se dere, og å komme ned til paris, håper dvergene liker meg også. god klem fra anette

    SvarSlett
  2. Vi gleder oss til du kommer! Dvergene kommer til å digge deg!!

    SvarSlett