søndag 29. januar 2012

The Notebook

Vi har hatt et par fantastiske dager i Paris! I går var vi på oppdagelsesferd, som vanlig. Vi vandret gatene i Belleville, sjekket ut alle smug, krinker og kroker, og endte opp på en skikkelig kul café/bar i Chinatown. Etter å ha chillet der en stund dro vi hjem for å ordne til kveldens innflyttningsvors. Vi sminket oss og gren og lo mens vi så på Bridget Jones (elsker de filmene!), mens vi sippet til hver vår GT (Ja, jeg har blitt flink til å mekke drinker!!) Resten av lørdagskvelden var superb! Våknet i morges med en liten hodepine, men etter en liten cafétur med Hedda ble alt mye bedre. Nå har vi sett The Notebook og selvfølgelig grått en del.. Men det må til i blant. I morgen er det ut på nye eventyr! Jippii <3




(Jeg er så sykt fornøyd med den nye iphonen min og alle effektene den inneholder!! Føler meg som en proff-fotograf jeg nå)








Vi satt selvfølgelig ved siden av en kul hipsterjente. Prøvde i en evighet å knipse et stalkebilde av henne, men fikk det ikke til. Var Sunni som klarte det til slutt. Sjekk den feita buksen, og sokkene, og vesken!

Når hun først var i gang, knipset hun like gjerne et bilde av en liten fashionista, rå kid:

Nå blir det sengen!


Anna

1 kommentar: