torsdag 8. mars 2012

Lille lørdag

Noe av det jeg virkelig elsker med denne byen, er spontaniteten vi får her nede. I går skulle jeg, Christiane, Sindre og Hedda ha en rolig vinkveld på en veldig kul restaurant, men vi endte opp med både Montana, nach og sleepover hos Christiane og Sindre. For en kveld det ble! Montana var kjempebra som vanlig, og vi fikk til og med henge litt i det "hemmelige" og private rommet over klubben, der vi ble servert champagne. I tillegg fikk vi spottet en kjendis, Robert Pattinson. Så til alle twilightfans: det kommer snart bilde av meg og han på bloggen.

Nachet ble en suksess med Christiane sin berømte pasta med pesto. Jeg og Hedda fikk også sove der, noe som førte til en walk of shame på skolen i dag. Men solen skinner, og jeg, Ada og Hedda har kost oss i Jardin du Luxembourg, og på kafé! I kveld skal vi ut og spise med noen norske venner, og henge litt i studentområdet der med Sorbonne.

Kommer ingen bilder i dag, grunnet mangel på kamera, men de kommer seinere :):)

- Sunniva

5 kommentarer:

  1. KØØØØØØØØØØØØDDDDDER DUUU???

    SvarSlett
  2. Er dette ditt første blogginnlegg sunni? jeg er imponert over at det faktisk kom et innlegg når anna er i canada. flinke deg. jeg kan hvertfall si at jeg gleder meg til bildet kommer. wiiiii

    SvarSlett
  3. køddasje, katti!!!! og takk for støtten, hanna

    SvarSlett
  4. nå skal jeg gå å grave min egen grav. jeg kan ikke leve lenger. helvette..... :( :( :( :( eg vil kline med robby

    SvarSlett
  5. <3<3<3<3 mange hjerter til deg <3<3<3<3

    SvarSlett